پنجشنبه ۱۴ اسفند ۰۴ | ۲۰:۰۰ ۱۸ بازديد

یک رسانه صهیونیستی اذعان کرد که جنگنده اف ۱۵ آمریکا در منطقه غرب ایران توسط سیستم پدافند هدف قرار گرفته و ساقط شده است.
به گزارش واحدخبراخبارکامیاران نقل از مشرق، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک جنگنده اف ۱۵ آمریکا در غرب ایران هدف اصابت سامانههای یکپارچه پدافندی کشور قرار گرفته و سقوط کرده است.
این رسانه صهیونیستی در خصوص سرنوشت خلبان این جنگنده و احتمال به اسارت گرفته شدن وی، سکوت کرده است.
پیش از این نیز ۳ فروند جنگنده اف ۱۵ آمریکا ساقط شدهاند که فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا در منطقه مدعی شده است که این جنگندهها در نتیجه آتش خودی سقوط کردهاند.
تیراندازی در دورود با یک کشته و ۵ زخمی+ جزئیات
سقوط آزاد وعده های پرطمطراق ترامپ در جنگ با ایران
جام جهانی ۲۰۲۶ ؛ اعلام رنگ پیراهن تیم ملی ایران مقابل نیوزیلند/ از نارنجی تا سفید و مشکی
خنثیسازی کلاهک ۵۰۰ کیلویی موشک سقوطکرده در ورامین + عکس
آثار هنری تکتیرانداز خوشدست یمنی+فیلم
کشته شدن ۱۳ نظامی آمریکا در ۲۹۱ عملیات مقاومت اسلامی عراق
گزارش اخبارکامیاران؛ آخرالزمان در اوهایو
رئیس جمهور پنجشنبه به کردستان سفر میکند
نتایج دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ پیشتازی پزشکیان در شمارش اولیه آرا
خبرخوب جاده ای برای ترددکنندگان درمسیردهگلان،موچش
یک شهروند آمریکایی در درگیریهای سودان کشته شد